Jari Tervon puheenvuoro Mediapäivässä

Katso tallenne Jari Tervon väkevästä puheenvuorosta Mediapäivässä.

Mediapäivän esitysmateriaalit

Osa Mediapäivän esitysmateriaalista on julkaistu ja löydät ne koottuna täältä.

Mediakirja 2017: Median muutoksesta nuorten silmin

Mediapäivän osallistujat saivat mukaansa uunituoreen Mediakirja 2017:n. Kirja on myös kenen tahansa tilattavissa – itselle, kollegalle tai vaikkapa joululahjoiksi henkilökunnalle tai sidosryhmille.

Katso kuvia Mediapäivästä

Mediapäivä 2017 kokosi Clarion Hotel Helsinkiin yli 450 median ammattilaista.

Mediapäivä korostaa uudistumista

Suhdanteiden varaan emme voi rakentaa tulevaisuuttamme, vaan kasvupohjan on löydyttävä uudistumisesta, kirjoittaa Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Mikä aaärrä?

Mediapäivän Teknologiasalissa pureudutaan uuteen teknologiaan.

Tämän päivän onnistuja – huomisen menestyjä?

Reader’s Digestin kansainvälisten painosten päätoimittaja Raimo Möysä kertoo, mitä tekijöitä vaaditaan menestykseen.

Modernin markkinointiviestinnän salaisuudet

Pysäyttävä idea on kaikki kaikessa, sanoo Hasan & Partners Groupin toimitusjohtaja Eka Ruola.

Toimiala kansien välissä

Ville Blåfieldin päätoimittama Mediakirja 2017 julkistetaan Mediapäivässä.

Voittava kulttuuri ei pelkää epäonnistua

Hallitusammattilainen Jyrki Narinen tietää, mitä voittaminen vaatii.

Johtaminen murroksessa, elinehtona uudistuminen

OP Ryhmän pääjohtaja Reijo Karhinen kertoo, kuinka johdetaan murroksessa, jossa uusiutuminen on elinehto.

Haaste vastaanotettu

Media-alan konkarit vastaavat mediatoimistojen haasteeseen.

Miten sähköiset kirjat tuovat kasvua alalle?

Kirja-ala on herännyt panostamaan ääni­kirjaan suuren kysynnän vuoksi.

Podcastien uusi tuleminen

Meillä marginaalinen juttu nauttii maailmalla suosiota. The Guardianin Jason Phipps kertoo, miksi.

Mitä sanoo Tervo?

Jari Tervo puhuu suunsa puhtaaksi mediasta ja yhteiskunnallisen keskustelun tilasta.

Tulevaisuuden ideoita sparraamassa

Think Ink -kilpailussa haetaan media-alaa mullistavia ideoita.

Kaikki mediat käytössä

Uusi opetussuunnitelma avaa uusia mahdollisuuksia oppikirjakustantajille.

Sisältö on edelleen kuningas

Lukijaa aidosti puhuttelevat sisällöt toimivat, sanoo John Brown Median päätoimittaja Jenni Lieto.

Työ muuttuu – mitä siitä seuraa?

Työelämän muutos pitää nähdä mahdollisuutena, sanoo Aalto-yliopiston professori Kristiina Mäkelä.

Teknologiasta apua alan huipulle

Virtuaali- ja lisätyn todellisuuden hyödyntäminen vaatii media-alalta uudenlaista näkökulmaa.

Jenni Lieto: Terve halu asuu inspiroituneessa sielussa

Sisältömarkkinointi onnistuu, kun sisältö tehdään lukijan palvelemiseksi. Sillä lailla ammattikunta nimeltä toimittajat on aina työskennellyt. Ehkä siksi medioista siirrytään nyt niin vilkkaasti sisältömarkkinointihommiin.

Kuuntelija on radiokilpailun voittaja

Radiomarkkinoiden keskittymisestä on kuuntelijalle pelkkää hyötyä, sanoo Bauer Median brittiläinen keulahahmo Paul Keenan.

Mediapäivän tapahtumalehti julkaistu

Tutustu pintaa syvemmältä päivän puhujiin, ohjelmaan ja taustoihin. 

Valtamedia, valemedia vai vastuullinen media?

#FAKENEWS #SAD Näin viestii läntisen maailman johtavan valtion päämies Twitterissä pyrkiessään horjuttamaan hänen omaa toimintaansa uutisoivia laatulehtiä.

Media-alan uudet kasvot

Viestintäalan tutkimussäätiö ja Mediapooli edistävät toimialan yhteistä etua media-alan parrasvalojen taustalla, toinen tutkimustyön rahoittajana, toinen varautumistoiminnan kehittäjänä ja ylläpitäjänä.

Keneen suomalaiset voivat luottaa?

Mediapäivän päättävässä finaalikeskustelussa Pekka Haavisto, Laura Huhtasaari, Emilia Kullas ja Päivi Nerg.

Euroopan ääniaaltojen harjalla

Bauer Media UK & Nordicin brändit tavoittavat radioaalloilla päivittäin 24,4 miljoonaa kuuntelijaa ympäri Eurooppaa.

Mediapäivän ensimmäiset puhujat julkistettu

Anna Perhon ja Aki Linnanahteen isännöimällä päälavalla nähdään mm. kirjailija Jari Tervo ja Bauer Median CEO, UK & Nordics, Paul Keenan.

RadioMedia Mediapäivän yhteistyökumppaniksi

Kaupallisen radion kattojärjestö RadioMedia on vahvasti mukana media-alan yhteisessä Mediapäivä-seminaarissa 14.11.

Mediapäivä 14.11.2017 – Tästä maailmasta

Mediapäivässä keskustellaan tästä maailmasta ja ajasta, median tehtävästä demokratian, kotimaisen kulttuurin ja sivistyksen turvaajana.

Mediapäivän juontavat Anna Perho ja Aki Linnanahde

Juontajakaksikolla on yhteensä yli 40 vuoden työkokemus media-alalta

Palaa Mediapäivän 2016 tunnelmiin

Katso koostevideo Mediapäivän tunnelmista.

Ensi vuonna tavataan Clarionissa - kalenteriin 14.11.

Mediapäivä 2017 järjestetään tiistaina 14. marraskuuta uudessa Clarion Hotel Helsingissä. 

Julkistukset sähköistivät Mediapäivän

VKL:stä tulee Medialiitto. Mediatoimialalla on nähtävissä pitkästä aikaa kasvua. Muun muassa nämä uutiset julkistettiin Mediapäivän aikana.

Esitykset Mediapäivässä

Mediapäivässä pidettiin yhteensä 19 media-aiheista esitystä.

Mediapäivä 2016 kuvina

Mediapäivä 2016 keräsi Marina Congress Centeriin noin 450 median ammattilaista. Katso kuvia esityksistä. 

HSTV lähettää Luo kasvua! -seminaarin suorana

Mediapäivän 16.11. iltapäiväseminaari lähetetään suorana lähetyksenä HSTV:ssä.

Media-alan menestyjät kasvavat digissä

Mediapäivän pääpuhujien yhtiöt kuvastavat hyvin median pitkää kehityskaarta.

Tieto ja tekniikka Clintonin kampanjavetureina

Toimittaja Olli Ainola raportoi Yhdysvaltain presidentinvaalien kampanjoinnista Mediapäivässä julkistettavassa Mediakirjassa.

Jari Tervon puheenvuoro Mediapäivässä

Katso tallenne Jari Tervon väkevästä puheenvuorosta Mediapäivässä.

Mediapäivän esitysmateriaalit

Osa Mediapäivän esitysmateriaalista on julkaistu ja löydät ne koottuna täältä.