Tulevaisuuden ideoita sparraamassa

Think Ink -kilpailussa haetaan media-alaa mullistavia ideoita.

Viestintäalan tutkimussäätiön asiamies Noora Pinjamaa kertoo Mediapäivässä, mihin media-alan polttavaan kysymykseen haetaan vastausta seuraavassa Think Ink -innovaatiokilpailussa.

Mediapäivän aamuseminaarissakin esiintyvä Arilyn on hyvä esimerkki siitä, miten tuotekehitykseen voi saada lisävauhtia innovaatiokilpailusta. Arilyn sijoittui Viestintäalan tutkimussäätiön järjestämässä Think Ink 2016 -kilpailussa kolmanneksi.

– Think Ink ei vain valitse parhaita ideoita, vaan sparraa kilpailijoita monin tavoin kehittämään ideoi-taan kohti toimivia liiketoimintakonsepteja, sanoo asiamies Noora Pinjamaa.

Think Ink 2018 -innovaatiokilpailun teema julkistetaan Mediapäivässä.