Tämän päivän onnistuja – huomisen menestyjä?

Reader’s Digestin kansainvälisten painosten päätoimittaja Raimo Möysä kertoo, mitä tekijöitä vaaditaan menestykseen.

Suomalaiset aikakausmediat ovat onnistuneet luomaan hyvin uskollisen lukijakunnan. Se antaa mahdollisuuden kasvaa markkinoilla, jotka pirstoutuvat pienempiin käyttäjäryhmiin.

– On korkea aika nähdä jokainen maksava tilaaja brändilähettiläänä, sanoo Raimo Möysä, Reader’s Digestin kansainvälisten painosten päätoimittaja.

Vuosia erilaisia mediakulttuureja seuranneella ja suomalaisen mediamaailman hyvin tuntevalla Möysällä on näkemyksiä tekijöistä, joita nyt tarvitaan menestykseen.

Editor-in-Chief, International Magazines, Raimo Möysä, Trusted Media Brands, Mediapäivän Näkökulmasalissa klo 11.00.