Mediakirja 2017: Median muutoksesta nuorten silmin

Mediapäivän osallistujat saivat mukaansa uunituoreen Mediakirja 2017:n. Kirja on myös kenen tahansa tilattavissa – itselle, kollegalle tai vaikkapa joululahjoiksi henkilökunnalle tai sidosryhmille.

Mediakirja on mediatoimialan yhteinen vuosijulkaisu, joka luotaa kotimaisen median tilaa ja tulevaisuutta vuosittain vaihtuvin tekijöin. Tänä vuonna kirjan päätoimittajaksi kutsuttiin Ville Blåfield ja graafiseksi suunnittelijaksi Anne-Mari Ahonen. Kirjan teema on median muutos nuorten näkökulmasta.

”Toimialan murrosta ja kuluttajakäyttäytymisen muutosta on perusteltua katsoa nuorimpien ikäryhmien kautta – siellä uudet muodot omaksutaan ensimmäisenä ja vähiten vanhaa haikaillen”, kertoo Blåfield.

Kirjan julkaisevat Medialiitto, Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys. Julkaisijaliittojen jäsenet voivat tilata Mediakirjaa hintaan 22 euroa (+ alv 10 % + postituskulut). Muille kirjan hinta on 28 euroa (+ alv 10 % + postituskulut).

Tilaa Mediakirja 2017 lähettämällä viesti sähköpostiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Mediakirja 2017 -toimitus:

Mediakirja2017 kansiPäätoimittaja Ville Blåfield
Ulkoasu Anne-Mari Ahonen, graafikko

Pauli Aalto-Setälä, Aller Media
Outi Airaksinen, vapaa toimittaja
Iina Alanko, Anna
Melissa Heikkilä, Ylioppilaslehti
Rebekka Härkönen, Turun Sanomat
Vappu Kaarenoja, Suomen Kuvalehti
Sirpa Kähkönen, kirjailija
Heikki Kärki, Sunnuntaisuomalainen
Reetta Räty, vapaa toimittaja
Paula Salovaara, vapaa toimittaja
Sami Sillanpää, Helsingin Sanomat
Taina Tervonen, vapaa toimittaja
Niklas Thesslund, Image