Anni Lintula Mediapäivässä.

Seminaariesitykset

Alla ovat ne Mediapäivän esitykset, joiden julkaisuun on lupa.

Aamupäivän esitykset

Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma (pdf)
Max Seeck, kirjailija; Reetta Miettinen, WSOY

Vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöt 2020 (pdf)
Inna-Pirjetta Lahti, PING Helsinki; Emilia Pikkuaho, Dagmar

Strategiana innostaminen – hullua huuhaata vai avain menestykseen? Case Suomalainen Kirjakaupp (pdf)
Heidi Reyes, Suomalainen Kirjakauppa

Muutosvoimat robotiikasta tekoälyyn – case OP (pdf)
Masa Peura, OP Ryhmä

Lidl rikkoo kaikki markkinointioppikirjan säännöt (pdf)
Tommi Laiho, Folk Finland

Digitaalisuus kuluttajapakkauksissa ja omnikanavainen kokemus (pdf)
Mauri Reinilä, PackageMedia

Arvopohjainen markkinointi – mitä se on vaatinut meiltä? (pdf)
Veera Siivonen, Helsingin Sanomat

Innovaatioworkshop

Why inhouse innovation fails – and how to make it work (pdf)
Lina Timm, Media Lab Bayern

Business Finlandin ohjelma

Kaupan ja median konvergenssi: Miten sisällöt ja kauppa muodostavat uusia liiketoimintamalleja? (pdf)
Mika Niemi, Experience Commerce -ohjelma, ohjelmapartneri

Mikromaksut, metriikka ja mobiili – mitä media-ala voi oppia pelialan liiketoimintamalleista ? (pdf)
Timo Argillander, IPR.VC Management; Mari Isbom, Business Finland, Tommi Rissanen, Digital Media Finland

Iltapäiväseminaari

How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube? (pdf)
Iman Amrani, The Guardian

Look closely into your users behaviours and gain digital growth (pdf)
Lotta Folcker, Aftonbladet Lab

Sukupolvi Z ja median tulevaisuus (pdf)
Anni Lintula, A-lehdet

Data culture in the media sphere (pdf)
Clíona Mooney, The Irish Times

Think Ink 2020 -kilpailun julkistus (pdf)
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö; Niina Ryynänen, Sanoma Media Finland