Seminaariesitykset
Alla ovat ne Mediapäivän esitykset, joiden julkaisuun on lupa.
Aamupäivän esitykset
Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma (pdf)
Max Seeck, kirjailija; Reetta Miettinen, WSOY
Vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöt 2020 (pdf)
Inna-Pirjetta Lahti, PING Helsinki; Emilia Pikkuaho, Dagmar
Strategiana innostaminen – hullua huuhaata vai avain menestykseen? Case Suomalainen Kirjakaupp (pdf)
Heidi Reyes, Suomalainen Kirjakauppa
Muutosvoimat robotiikasta tekoälyyn – case OP (pdf)
Masa Peura, OP Ryhmä
Lidl rikkoo kaikki markkinointioppikirjan säännöt (pdf)
Tommi Laiho, Folk Finland
Digitaalisuus kuluttajapakkauksissa ja omnikanavainen kokemus (pdf)
Mauri Reinilä, PackageMedia
Arvopohjainen markkinointi – mitä se on vaatinut meiltä? (pdf)
Veera Siivonen, Helsingin Sanomat
Innovaatioworkshop
Why inhouse innovation fails – and how to make it work (pdf)
Lina Timm, Media Lab Bayern
Business Finlandin ohjelma
Kaupan ja median konvergenssi: Miten sisällöt ja kauppa muodostavat uusia liiketoimintamalleja? (pdf)
Mika Niemi, Experience Commerce -ohjelma, ohjelmapartneri
Mikromaksut, metriikka ja mobiili – mitä media-ala voi oppia pelialan liiketoimintamalleista ? (pdf)
Timo Argillander, IPR.VC Management; Mari Isbom, Business Finland, Tommi Rissanen, Digital Media Finland
Iltapäiväseminaari
How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube? (pdf)
Iman Amrani, The Guardian
Look closely into your users behaviours and gain digital growth (pdf)
Lotta Folcker, Aftonbladet Lab
Sukupolvi Z ja median tulevaisuus (pdf)
Anni Lintula, A-lehdet
Data culture in the media sphere (pdf)
Clíona Mooney, The Irish Times
Think Ink 2020 -kilpailun julkistus (pdf)
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö; Niina Ryynänen, Sanoma Media Finland