Kuvagalleria

Ohjelma julkistettu

Kuudennen Mediapäivän estradille nousee upea joukko media-alan huippuja meiltä ja maailmalta.

Aamupäivän seminaarit on jaettu teemoittain kolmeen saliin. Muutossalissa innovaatiokonsultti Juan Señor (Innovation ​Media Consulting Group) siivittää yleisön rohkeaan muutoskiitoon ja professori Coye Cheshire (UC Berkeley School of Information) kannustaa miettimään, mitä voisimme oppia sosiaalisesta mediasta.

Arvosalissa mediatutkija Nic Newman (Reuters Institute) tarkastelee verkon valoja ja varjoja ja kirjailija Juha Hurme pureutuu median sanoihin ja tekoihin. Lisäksi päätoimittajat Minna McGill (Kodin Kuvalehti) ja Seppo Rönkkö (Savon Sanomat) keskustelevat arvoista.

Kasvusalin valtaavat menestyjät: toimitusjohtajat Juha Laakkonen (Kaleva), Alexander Lindholm (Otava), Miika Lipiäinen (Kyrö Distillery), Heikki Autio (Edita Prima) ja Klaus Kuhanen (JCDecaux) sekä virolaisen Star Cloud OÜ:n toimitusjohtaja Antti Rammo ja luova johtaja Hendrik Väli.

Iltapäiväseminaarissa johtaja Paula Laine (Sitra) kysyy, onko medialla muskelia synnyttää laadukasta keskustelua visioista ja Suomen tulevaisuuspolitiikasta. Professori Lucy Kueng puolestaan auttaa kuulijoita saamaan otteen digitaalisen maailman vaatimuksista organisaatioille. Lisäksi kuullaan puolueiden puheenjohtajia ja palkitaan Think Ink -innovaatiokilpailun parhaimmisto. Business Finland fasilitoi koko päivän avoinna olevan demohuoneen, jossa voi tutustua virtuaali- ja lisättyyn todellisuuteen sekä tekoälyratkaisuihin.

Joukko täydentyy vielä myöhemmin, mutta jo nyt on useampi syy ilmoittautua mukaan media-alan kärkitapahtumaan!