Kuvagalleria

Pressdoor helpottaa mediatuotteiden ostamista

Pressdoor on suomalainen startup, joka tarjoaa media-alan toimijoille digitaalista maksupalvelua.

”Sanoma- ja aikakauslehdet sekä muut itsenäiset sisällöntuottajat voivat Pressdoorin avulla myydä yleisöilleen yksittäisiä juttuja, päivän tai viikon lukuoikeuksia, teemakohtaisia tilauksia sekä muita digitaalisia pientuotteita”, toimitusjohtaja Marcus Riska Pressdoorista kertoo.

”Kun lukija painaa median nettisivulla jutun yhteydessä olevaa osto-painiketta, Pressdoor ostaa jutun kustantajalta samalla hetkellä ja myy sen lukijalle. Aivan kuin lukija ostaisi irtonumeron lehtikioskista. Kioskinpitäjän tapaan Pressdoor maksaa arvonlisäveron”, Riska kuvaa palvelua.

Maksujärjestelmän lisäksi yrityksen kehittämään digitaaliseen ekosysteemiin kuuluvat erilaiset sisällön suosittelutyökalut.

”Jos henkilö saapuu lukemaan maksullista sisältöä toisella sivustolla olleen suosituksen kautta, Pressdoor ohjaa lukijan suorittamasta maksusta automaattisesti markkinointipalkkion suositelleelle sivulle”, Riska kertoo.

Pressdoor on Mediapäivä 2018 -tapahtuman yhteistyökumppani. Yrityksen palveluista voi käydä keskustelemassa sen ständillä.

Tutustu koko ohjelmaan
Ilmoittaudu tapahtumaan