Kuvagalleria

Think Ink -finalistit valittu

Mediapäivässä 2017 julkistetun Think Ink -innovaatiokilpailun finalistit on valittu. Voittajien palkitseminen on osa Mediapäivän 2018 ohjelmaa.

Tällä kertaa Think Ink -kilpailussa etsitään medialiiketoimintaa eteenpäin vieviä mobiiliratkaisuja. Semifinaali järjestettiin 18. huhtikuuta. Innovatiivisia ideoitaan esitteli 15 tiimiä, joista nämä kahdeksan etenivät finaaliin:

  • Dramatisoitu oppiminen
    Edutainment-alusta, jonka avulla voidaan opettaa lähdekritiikkiä, medialukutaitoa ja sisällöntuotannon vastuullisuutta.
  • Frameright – Joustavaa ja hallittua kuvanrajausta monikanavaympäristöihin
    Frameright-työkalujen avulla kuvat esitetään aina oikein kaikissa kanavissa ja kaikilla päätelaitteilla.
  • SportaPost – Post Like a Pro
    Työkalu urheiluseuroille ja urheilijoille huippuluokan sisältöjen (ennakot, tulokset, pelaajaesittelyt jne.) tuottamiseen.
  • Long Play Lounge (työnimi)
    Pienille ja keskisuurille vahvaa lukijasuhdetta rakentaville mediabrändeille kehitettävä applikaatio, joka paketoi julkaisijan eri tyyppiset yhteen paikkaan.
  • Newspek.com – Breaking (the way we read) news
    Sosiaalinen uutisalusta, jossa yksittäisiä uutisia tarkastellaan ilmiötasolla.
  • Superskills® Media Matchmaker
    Tekee median varaamisen netistä helpoksi ja tarjoaa kaikille mainostajille mahdollisuuden laadukkaisiin mediaratkaisuihin ja tehokkaampaan markkinointiin.
  • Vidcast
    Podcast + Video = VidCast, mobiililaitteisiin suunniteltu matalan kynnyksen julkaisualusta, joka yhdistää sekä ääntä että videoita.
  • Voconaut
    Älylaitteille suunniteltu uusi lisätyn äänitodellisuuden mobiiliratkaisu, joka mahdollistaa uuden sukupolven journalismin ja mediankäytön entistä sitouttavammalla tavalla.

Lisätietoa Think Ink -finalisteista Media-alan tutkimussäätiön sivuilta.

Marraskuiseen palkintoseremoniaan pääset osallistumaan, kun varaat paikkasi Mediapäivään – nyt edulliseen ennakkohintaan!