Mediapäivä kutsuu alan toimijat jälleen yhteen – liput myynnissä nyt ennakkohintaan
Media-alan vuoden kärkitapahtuma järjestetään 25.1.2023 Bio Rexissä Helsingissä sekä etäyhteyden välityksellä.
Mediapäivä kokoaa jälleen media-alan toimijat, vaikuttajat ja toimialasta kiinnostuneet yhteen saman katon alle verkostoitumaan mielenkiintoisten keskustelujen ja esitelmien parissa. Tapahtuma tarjoaa loistavat puitteet eri toimijoiden väliselle vuorovaikutukselle ja alan mahdollisuuksien edistämiselle.
Liput ennakkohintaan lokakuun loppuun saakka
Voit nyt ilmoittautua mukaan ennakkohinnalla. Hybridiosallistuminen maksaa jäsenille 380 € (norm. 450 €) + alv ja muille 430 € (norm. 490 €) + alv. Hybridilipun ostajat pääsevät paikan päälle Bio Rexiin verkostoitumaan kollegoiden kanssa kiinnostavan seminaaripäivän merkeissä, minkä lisäksi lippu sisältää myös etäyhteysmahdollisuuden. Ennakkohinta on voimassa 31.10. asti.
Etäosallistumisen hinnat ovat jäsenille 350 € + alv ja muille 390 € + alv. Etäosallistujat pääsevät seuraamaan Mediapäivää livestriimin välityksellä verkkoalustalla.
Teknologia tukee medialiiketoimintaa
Päivän teemana on Vauhtia teknologisista innovaatioista. Tapahtumassa kuullaan tekoälyn mahdollisuuksista, kun Schibsted-mediakonsernin Head of Lab Agnes Stenbom saapuu kertomaan vastuulliseen datan ja tekoälyn käyttämisestä median liiketoiminnassa. Agnes on saanut tunnustusta tekoälyn vastuullisen käytön puolestapuhujana sekä media-alalla että sen ulkopuolella.
Päivän aikana ääneen pääsee myös puheteknologiaan keskittyvän ohjelmistoyritys a.i.materin toimitusjohtaja Lauri Falck, joka pureutuu äänisisältöjen suosion kasvuun ja koneäänten mahdollisuuksiin osana äänisisältötarjonnan kehittämistä. a.i.mater tunnetaan erityisesti luonnollisen kuuloisten koneäänten kehittämisestä, ja yrityksen koneääniä on kuultu esimerkiksi erilaisissa lehtisisällöissä, äänikirjoissa sekä kuulutuksissa.
Muut puhujat ja tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.