Mediapäivän joulutarjous: Osta kaksi lippua, saat toisen lipun puoleen hintaan!
Mediapäivän joulukampanja tarjoaa erinomaisen tilaisuuden ilmoittautua media-alan vuoden kärkitapahtumaan nyt yhdessä kollegan kanssa, kun ostaessasi kaksi lippua saat niistä toisen puoleen hintaan. Tarjous on voimassa 23.12.2022 asti.
Joulukampanjan aikana voit ostaa normaalihintaisen hybridilipun lisäksi toisen lipun vain puoleen hintaan. Hybridiosallistuminen maksaa jäsenille 450 € (+ alv) ja toinen lippu alennettuun hintaan 225 € (+ alv). Muille kuin jäsenille hybridilippu maksaa 490 € (+ alv) ja toinen puoleen hintaan 245 € (+ alv). Tarjous koskee vain uusia ilmoittautumisia ja on voimassa 23. joulukuuta asti.
Voit ilmoittautua Mediapäivään tarjoushintaan täältä.
Mediapäivän ohjelma on julkaistu – tapahtumassa nähdään media-alan kansainvälisiä ja kotimaisia huipputekijöitä
Mediapäivä järjestetään 25.1.2023 Lasipalatsin Bio Rexissä Helsingissä sekä etäyhteyden välityksellä. Päivän teemana on Vauhtia teknologisista innovaatioista.
Tapahtumassa kuullaan media-alan ansioituneita ja uraauurtavia ammattilaisia. Uusimpina kiinnityksinä ovat kirjailija Paula Noronen sekä Helsingin Sanomien Lasten uutisten esihenkilö Fanny Fröman, jotka kertovat, miten nuorten maailmasta pysytään ajan tasalla. Podimon Content Manager Kirsi Takala puolestaan saapuu esittelemään onnistuneen podcastin sisältökomponentteja yhdessä Emmi Nuorgamin ja Laura Haimilan kanssa.
Mediapäivässä esiintyy myös Schibsted-mediakonsernin Head of Lab Agnes Stenbom, joka käsittelee keynote-puheessaan, kuinka kehittyvät teknologiat, kuten tekoäly, voivat auttaa luomaan entistä kattavampia uutiskokemuksia. Päivän toinen keynote-puhuja, aikakauslehtien kustannusyhtiö Condé Nastin Senior Innovation Manager Siobhan Keam puolestaan avaa esityksessään web3-konseptin innovaatioita ja liiketoimintamahdollisuuksia.
Mukana ovat myös mm. ohjelmistoyritys a.i.materin toimitusjohtaja Lauri Falck, digi- ja datastrategiaan erikoistunut konsultointiyritys 8-bit-sheep, mainostoimisto TBWA:n strategiajohtaja Markus Nieminen, Aalto-yliopiston professori Risto Sarvas, A-lehtien Head of Digital Antti Karvanen , Storytelin Nordic Publishing Manager Aleksi Pöyry sekä Rovio Entertainmentin lisensointiliiketoiminnan yksikön johtaja Hanna Valkeapää-Nokkala.
Tapahtuman juontaa media-alan monitaituri Nuppu Stenros.