Mediapäivä ensi viikolla – enää 4 päivää aikaa ilmoittautua
Media-alan oma Mediapäivä järjestetään ensi viikolla torstaina 30. tammikuuta Marina Congress Centerissä Helsingissä. Kattavan ja monipuolisen ohjelman teema on uudet yleisöt ja sitouttaminen.
Tule kuuntelemaan tuoreimmat kokemukset ja opit sekä tapaamaan tuttuja ja luomaan uusia verkostoja.
Ilmoittautumisaikaa on perjantaihin 24.1. saakka, toimi siis heti.
Poimintoja ohjelmasta
How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube?
Iman Amrani, The Guardian
Data Culture in the Media Sphere
Clíona Mooney, The Irish Times
Look Closely into Your Users Behaviours and Gain Digital Growth
Lotta Folcker, Aftonbladet
Paneelikeskustelu: Sukupolvi Z ja median tulevaisuus
Alustaja ja moderaattori Anni Lintula A-lehdistä. Keskustelemassa opiskelija Adja Wade, opiskelija Roosa Ripatti, someaktivisti Anni Iikkainen ja tubettaja Joona Hellman.
Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma
Kirjailija Max Seeck; Reetta Miettinen, WSOY
Toimitustyön ohjaaminen ennustavan analytiikan avulla
Perttu Kauppinen, Iltalehti / Alma Media
Lidl rikkoo kaikki markkinointioppikirjan säännöt
Tommi Laiho, Folk Finland
Workshop: Why Inhouse Innovation Fails – and How to Make it Work
Lina Timm, Media Lab Bayern; Aki Alanne ja Juuso Lehto, BearingPoint
Faktantarkistusta somettajille
Faktantarkistuksen kyvyt ovat nykymaailmassa jo kansalaistaitoja. Mediapäivässä julkistettava Feikkiä vai faktaa? Luotettavan somevaikuttajan käsikirja jaetaan kaikille päivän osallistujille.
Kirja sisältää runsaasti käytännön neuvoja faktan ja feikkitiedon erottamiseen niin somevaikuttajille kuin kaikille muillekin. Mediapoolin tuottamasta oppaasta julkaistaan myös mobiiliversio.
Tapahtuman hinta
Mediapäivän hinta jäsenille on 459 € + alv ja muille 509 € + alv.