Mediapäivä ensi viikolla – enää 4 päivää aikaa ilmoittautua

Media-alan oma Mediapäivä järjestetään ensi viikolla torstaina 30. tammikuuta Marina Congress Centerissä Helsingissä. Kattavan ja monipuolisen ohjelman teema on uudet yleisöt ja sitouttaminen.

Tule kuuntelemaan tuoreimmat kokemukset ja opit sekä tapaamaan tuttuja ja luomaan uusia verkostoja.

Ilmoittautumisaikaa on perjantaihin 24.1. saakka, toimi siis heti.

Poimintoja ohjelmasta

How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube?
Iman Amrani, The Guardian

Data Culture in the Media Sphere
Clíona Mooney, The Irish Times

Look Closely into Your Users Behaviours and Gain Digital Growth​
Lotta Folcker, Aftonbladet

Paneelikeskustelu: Sukupolvi Z ja median tulevaisuus
Alustaja ja moderaattori Anni Lintula A-lehdistä. Keskustelemassa opiskelija Adja Wade, opiskelija Roosa Ripatti, someaktivisti Anni Iikkainen ja tubettaja Joona Hellman.

Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma
Kirjailija Max Seeck; Reetta Miettinen, WSOY

Toimitustyön ohjaaminen ennustavan analytiikan avulla
Perttu Kauppinen, Iltalehti / Alma Media

Lidl rikkoo kaikki markkinointioppikirjan säännöt
Tommi Laiho, Folk Finland

Workshop: Why Inhouse Innovation Fails – and How to Make it Work
Lina Timm, Media Lab Bayern; Aki Alanne ja Juuso Lehto, BearingPoint

Tutustu koko ohjelmaan

Faktantarkistusta somettajille

Faktantarkistuksen kyvyt ovat nykymaailmassa jo kansalaistaitoja. Mediapäivässä julkistettava Feikkiä vai faktaa? Luotettavan somevaikuttajan käsikirja jaetaan kaikille päivän osallistujille.

Kirja sisältää runsaasti käytännön neuvoja faktan ja feikkitiedon erottamiseen niin somevaikuttajille kuin kaikille muillekin. Mediapoolin tuottamasta oppaasta julkaistaan myös mobiiliversio.

Tapahtuman hinta

Mediapäivän hinta jäsenille on 459 € + alv ja muille 509 € + alv.

Ilmoittaudu tapahtumaan