Uudet yleisöt ja sitouttaminen
Ilmoittautuminen ja aamukahvi
KLO 8:00–9:00
Esiintyjiin ja esitysaikoihin saattaa tulla muutoksia.
Teemaseminaarit ja workshop
TEEMASEMINAARIT KLO 9:00–11:45, WORKSHOP KLO 8:30–10:10, BUSINESS FINLANDIN OHJELMA KLO 10:20–11:45
Osaaminen ja uudet mahdollisuudet
Juontaja
Elias Erämaja
Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma
Strategiana innostaminen – hullua huuhaata vai avain menestykseen? Case Suomalainen Kirjakauppa
Käyttäjäkokemus ja palvelumuotoilu
Juontaja
Harri Moisio
Lounas
KLO 11:45–12:45
Iltapäiväseminaari
KLO 12:45–16:20
How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube?
Multimedia Journalist, The Guardian
Paneelikeskustelu: Sukupolvi Z ja median tulevaisuus
Nuorten mediankäyttöön keskittyvän paneelin alustaa ja moderoi Z-sukupolven asiantuntija ja liiketoimintajohtaja Anni Lintula A-lehdistä.
Keskustelemassa ovat opiskelija Adja Wade, opiskelija Roosa Ripatti, someaktivisti Anni Iikkainen ja tubettaja Joona Hellman.
Verkostoidu kahvikupin äärellä.
Look closely into your users’ behaviours and gain digital growth
Managing Editor, Aftonbladet Lab
Data culture in the media sphere
Clíona Mooney
Head of Subscriptions and Reader Insights, The Irish Times
Think Ink 2020 -kilpailun julkistus
Uuden Think Ink -kilpailun lanseeraavat Media-alan tutkimussäätiön johtaja Noora Alanne ja säätiön hallituksen jäsen, Sanoma Media Finlandin kuluttajamyynti- ja asiakkuusjohtaja Niina Ryynänen.
Edellisen kilpailun voitti mobiililaitteisiin suunniteltu podcast-applikaatio Vidcast. Basso Median toimitusjohtaja Riikka Reunanen kertoo Vidcastin kuulumisia.
Cocktails
KLO 16:20-18:00