Uudet yleisöt ja sitouttaminen

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

KLO 8:00–9:00

Esiintyjiin ja esitysaikoihin saattaa tulla muutoksia.

Teemaseminaarit ja workshop

TEEMASEMINAARIT KLO 9:00–11:45, WORKSHOP KLO 8:30–10:10, BUSINESS FINLANDIN OHJELMA KLO 10:20–11:45

 

Osaaminen ja uudet mahdollisuudet

Juontaja
Elias Erämaja

9:00

Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma

11:05

Strategiana innostaminen – hullua huuhaata vai avain menestykseen? Case Suomalainen Kirjakauppa

Lounas

KLO 11:45–12:45

Iltapäiväseminaari

KLO 12:45–16:20

12:45

How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube?

Iman Amrani

Multimedia Journalist, The Guardian

13:20

Paneelikeskustelu: Sukupolvi Z ja median tulevaisuus

Nuorten mediankäyttöön keskittyvän paneelin alustaa ja moderoi Z-sukupolven asiantuntija ja liiketoimintajohtaja Anni Lintula A-lehdistä.

Keskustelemassa ovat opiskelija Adja Wade, opiskelija Roosa Ripatti, someaktivisti Anni Iikkainen ja tubettaja Joona Hellman.

14:15

Verkostoidu kahvikupin äärellä.

14:45

Look closely into your users’ behaviours and gain digital growth

Lotta Folcker

Managing Editor, Aftonbladet Lab

 

15:15

Data culture in the media sphere

Clíona Mooney
Head of Subscriptions and Reader Insights, The Irish Times

 

 

15:55

Think Ink 2020 -kilpailun julkistus

Uuden Think Ink -kilpailun lanseeraavat Media-alan tutkimussäätiön johtaja Noora Alanne ja säätiön hallituksen jäsen, Sanoma Media Finlandin kuluttajamyynti- ja asiakkuusjohtaja Niina Ryynänen.

Edellisen kilpailun voitti mobiililaitteisiin suunniteltu podcast-applikaatio Vidcast. Basso Median toimitusjohtaja Riikka Reunanen kertoo Vidcastin kuulumisia.

Cocktails

KLO 16:20-18:00