Vielä ehdit ryhmähinnalla Mediapäivään

Mediapäivä 2020 järjestetään 30. tammikuuta Marina Congress Centerissä Helsingissä. Kolme kahden hinnalla -ryhmätarjous on voimassa juhannukseen saakka. Ilmoittaudu siis viimeistään torstaina 20. kesäkuuta.

Mediapäivän teema on uudet yleisöt ja sitouttaminen. Aamupäivän esityksissä syvennytään teknologian tarjoamiin mahdollisuuksiin, osaamisen kehittämiseen ja transformaatioon sekä käyttäjäkokemukseen, palvelumuotoiluun ja asiakaspalveluun. Iltapäivällä pohditaan, miten media sitouttaa nuoria yleisöjä.

Ohjelmassa ovat mm. mukana:

  • Suomalainen Kirjakauppa, joka on palkittu yhtenä innostavimmista työpaikoista ja joka on rakentanut verkkokauppaa menestyksekkäästi;
  • digitaalisia pakkauksia ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelukonseptia tuottava Package Media;
  • Folk Finland, joka on ollut muokkaamassa Lidl Suomen brändiä ja tavoittamassa uusia kohderyhmiä
  • pankkialan palvelumurroksen keskellä toimiva OP Ryhmä;
  • kirjailijan ja kustannustoimittajan yhteistyöstä sekä kirjailijabrändin luomisesta kertova WSOY

Mediapäivä sisältää myös media-alan tulevaisuuteen ja innovointiin keskittyvän workshopin, jota fasilitoi Media Lab Bayern.

Kolme osallistuu nyt kahden hinnalla

Nyt kannattaa hyödyntää juhannukseen saakka voimassa oleva tarjous: kolme saman jäsenyrityksen henkilöä osallistuu tapahtumaan kahden yhteishinnalla 638 € + alv (norm. 1 377 € + alv). Muiden kuin jäsenten kolme kahden hinnalla -tarjous samasta organisaatiosta on 838 € + alv (norm. 1 527 € + alv). Viimeinen ilmoittautumispäivä ryhmähinnalla on torstai 20.6. Toimi siis heti!

Ryhmätarjouksen ohella Mediapäivään voi nyt osallistua todella edullisella yksittäisen jäsenen kesähinnalla 319 € + alv (norm. 459 € + alv). Muiden kuin jäsenten kesähinta on 419 € + alv (norm. 509 € + alv). Kesähinnat ovat voimassa elokuun loppuun.

Ilmoittaudu tapahtumaan