Jenna Rak

Jenna Rak on Voguen sosiaalisesta mediasta ja analytiikasta sekä yleisöjen kehittämisestä vastaava johtaja aikakausmediakustantaja Condé Nastilla. Hän johtaa maailmanlaajuista tiimiä, jonka vastuulla on kasvattaa kannattavaa verkkoliikennettä ja sitoutumista Voguen verkko- ja viestintäkanavissa Yhdysvaltojen ulkopuolella. Hän on työskennellyt Condé Nastin palveluksessa yhdeksän vuotta eri tehtävissä datan, strategian, kuluttajatulojen ja tuotteiden parissa.

Tätä ennen hän toimi digitaalisen kasvun tehtävissä Facebookilla Torontossa ja Huffington Postissa New Yorkissa. Rak on suorittanut luonnontieteiden kandidaatin tutkinnon Waterloon yliopistossa Kanadassa, ja hän on tällä hetkellä brittiläisen Association of Online Publishers -järjestön yleisökehityksen ohjausryhmän toinen puheenjohtaja.

Rak pitää Mediapäivässä keynote-puheen aiheesta Leading audience engagement and audience development.

 

Ilmoittaudu Mediapäivään