Voguen kokenut yleisöymmärryksen asiantuntija Jenna Rak Mediapäivän pääpuhujaksi

Mediapäivän ohjelman aloittaa Jenna Rakin keynote-puhe Leading audience engagement and audience development. Hän keskittyy puheenvuorossaan muun muassa siihen, kuinka yleisöymmärrystä kehitetään ja analytiikka johdetaan.

Jenna Rak on Voguen sosiaalisesta mediasta ja analytiikasta sekä yleisöjen kehittämisestä vastaava johtaja aikakausmediakustantaja Condé Nastilla. Hänellä on vahvaa osaamista kasvun strategisesta johtamisesta, yleisöymmärryksestä ja analytiikan hyödyntämisestä.

Rak on työskennellyt Condé Nastilla yhdeksän vuotta eri tehtävissä datan, strategian, kuluttajatulojen ja tuotteiden parissa. Tällä hetkellä hän johtaa maailmanlaajuista tiimiä, jonka vastuulla on kasvattaa kannattavaa verkkoliikennettä ja sitoutumista Voguen verkko- ja viestintäkanavissa Yhdysvaltojen ulkopuolella.

Rak hankki vankan pohjan markkinoinnin, kriittisen ajattelun, digistrategian ja kuluttajaymmärryksen osaamiselleen aiemmissa digitaalisen kasvun tehtävissä Facebookilla ja Huffington Postissa.

Vuodesta 2017 Rak on ollut brittiläisen Association of Online Publishers -järjestön (AOP) yleisökehityksen ohjausryhmän toinen puheenjohtaja. AOP:n kautta hän on päässyt jakamaan alan parhaita käytäntöjä ja edustanut kustannusalaa neuvotteluissa muun muassa Metan ja Googlen kanssa.

 

Tutustu Mediapäivän ohjelmaan

Ilmoittaudu Mediapäivään