Mediapäivän 2024 ohjelma on julkaistu
Media-alan vuoden kärkitapahtuma järjestetään uudistuneena 23.4.2024 Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä. Päivän teema on Sopeutuva ja muuttuva media. Ohjelma on julkaistu ja sitä täydennetään lähipäivinä.
Media-ala on nopeassa ja jatkuvassa muutoksessa. Kuinka sopeutua tähän muutokseen? Mitkä ovat alan haasteet, mahdollisuudet ja tulevaisuuden suuntaviivat? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen huhtikuussa Mediapäivässä. Luvassa on huippupuhujia, keskusteluja ja käytännön työpajoja, jotka avaavat uusia näkökulmia media-alan kehitykseen ja mahdollisuuksien edistämiseen.
Mediapäivä tarjoilee näkymiä tulevaan muun muassa media-alan tulevaisuusselvityksen julkistuksen myötä sekä Reuters-instituutin tutkimusjohtaja Richard Fletcherin vetämässä käytännönläheisessä työpajassa. Paneelikeskustelussa Otavan liiketoimintapäällikkö Noora Al-Ani, Tekniikka&Talouden, Mikrobitin ja Tivin päätoimittaja Harri Junttila, Bauer Median innovaatiojohtaja Sini Kervinen sekä Sanoma Media Finlandin Content Insight Strategist Sami Virtanen pureutuvat tekoälyyn ja sen hyödyntämiseen alan eri näkökulmista. Paneelin vetää Sherpan Head of AI & Innovations Jukka Niittymaa.
Mediapäivä on myös oiva tilaisuus verkostoitumiseen ja ajatustenvaihtoon, sillä tapahtuma kokoaa yhteen alan toimijat, vaikuttajat ja toimialasta kiinnostuneet. Tapahtuman juontaa energinen media-alan osaaja Jenni Kivessilta.
Ilmoittaudu mukaan alennettuun hintaan
Varmista paikkasi Mediapäivässä 2024 alennetulla hinnalla. Ilmoittautuminen maksaa jäsenille 380 € (norm. 440 €) + alv ja muille kuin jäsenille 430 € (norm. 490 €) + alv.
Alennetut hinnat ovat voimassa 24.3.2024 asti.