Media-alan tulevaisuusselvitys tarjoaa työvälineitä strategiatyöhön ja johtamiseen
Mediapäivässä julkistettava media-alan tulevaisuusselvitys paljastaa, mikä on median nykytila, mitkä muutostekijät ja trendit vaikuttavat alaan ja millaisia ovat erilaiset tulevaisuuden skenaariot.
Tulevaisuusselvityksen toteuttaa strategiatoimisto Capful. Hankkeen käytännöllisenä tavoitteena on tarjota media-alan organisaatioille ja ammattilaisille ajankohtaista tietoa ja ymmärrystä nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä uusia ennakoinnin työvälineitä strategiatyöhön ja johtamiseen.
Mediaskenaariot strategisen uudistumisen ja kasvun lähteinä -selvityksen tuloksia esittelevät ja kommentoivat Capfulin Paul Hermansson, Risto Lätti ja Nando Malmelin sekä A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtaja Anni Lintula. Lätti on media-alan tulevaisuusselvityksen projektijohtaja, ja Hermansson toimii projektiryhmässä skenaarioiden rakentamisen parissa. Lintulalla on pitkän linjan kokemus digitaalisten mediatuotteiden kehittämisestä ja johtamisesta, ja Malmelin tunnetaan luovuuden, uudistumisen ja johtamisen asiantuntijana.