Media-alan tulevaisuusselvitys tarjoaa työvälineitä strategiatyöhön ja johtamiseen

Mediapäivässä julkistettava media-alan tulevaisuusselvitys paljastaa, mikä on median nykytila, mitkä muutostekijät ja trendit vaikuttavat alaan ja millaisia ovat erilaiset tulevaisuuden skenaariot.

Tulevaisuusselvityksen toteuttaa strategiatoimisto Capful. Hankkeen käytännöllisenä tavoitteena on tarjota media-alan organisaatioille ja ammattilaisille ajankohtaista tietoa ja ymmärrystä nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä uusia ennakoinnin työvälineitä strategiatyöhön ja johtamiseen.

Mediaskenaariot strategisen uudistumisen ja kasvun lähteinä -selvityksen tuloksia esittelevät ja kommentoivat Capfulin Paul Hermansson, Risto Lätti ja Nando Malmelin sekä A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtaja Anni Lintula. Lätti on media-alan tulevaisuusselvityksen projektijohtaja, ja Hermansson toimii projektiryhmässä skenaarioiden rakentamisen parissa. Lintulalla on pitkän linjan kokemus digitaalisten mediatuotteiden kehittämisestä ja johtamisesta, ja Malmelin tunnetaan luovuuden, uudistumisen ja johtamisen asiantuntijana.

 

Tutustu Mediapäivän ohjelmaan

Ilmoittaudu Mediapäivään